Ruszyła II edycja organizowanego przez Google konkursu plastycznego Doodle 4 Google. Konkurs kierowany jest do uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Jego celem jest zaprojektowanie własnego logo Google, czyli doodla.

W tym roku zadanie polega na interpretacji hasła „…Pozdrowienia z Polski”. 8 czerwca zwycięski doodle uczci dzień rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Oprócz tego zwycięzca otrzyma stypendium na rozwój artystyczny w wysokości 15 000 złotych oraz grant technologiczny w wysokości 25 000 złotych dla swojej szkoły. Dodatkowo, autorzy 15 finałowych prac otrzymają sprzęt komputerowy. Patronat artystyczny nad polską edycją konkursu Doodle 4 Google objęła Zachęta Narodowa Galeria Sztuki. W procesie selekcji prac konkursowych w jury udział biorą: --Hanna Wróblewska, dyrektor Zachęty Narodowej Galerii Sztuki,

-Edward Lutczyn, artysta plastyk,

-Iwo Zaniewski i Kot Przybora, założyciele agencji reklamowej PZL ,

-Dorota Wellman, dziennikarka oraz prezenterka telewizyjna.

Szkoły chcące wziąć udział w konkursie powinny dokonać rejestracji na stronie  google.pl/doodle4google.

 

Informacje na temat konkursu, jego zasady, proces selekcji prac, zespół jurorów oraz informacje na temat nagród dla zwycięzców dostępne są na stronie google.pl/doodle4google

info
Informacje - krótko

Utworzenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie - dofinansowanie z Funduszy Europejskich w ramach RPO WZ 2014-2020
Dofinansowanie inwestycji w ramach programu PROW na lata 2014-2020
Fundusz Małych Projektów
Informacje i ostrzeżenia
Płatność bezgotówkowa w Starostwie Powiatowym w Gryfinie
Zostaw 1% swojego podatku w Powiecie Gryfińskim
Darmowa Pomoc Prawna
Zespół Szkół Specjalnych w Nowym Czarnowie
Edukacja wojskowa w szkole
osrodek koord rehab opiek

biuletyn
Biuletyn
Pobierz Biuletyn w formacie PDF Pobierz Biuletyn w formacie PDF
Pobierz nowy Biuletyn w formacie PDF Pobierz Biuletyn w formacie PDF
Naturalnie Powiat Gryfiński

Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
tel. 91-415-31-82
fax 91-416-30-02

Kontakt z redakcją strony