Zarząd Powiatu w Gryfinie wprowadził zasady udzielania pomocy finansowej samorządom gminnym z przeznaczeniem dla ochotniczych straży pożarnych działających na terenie powiatu gryfińskiego.
Kto może składać wnioski? Ochotnicze Straże Pożarne, działające na terenie powiatu gryfińskiego mogą skorzystać z przewidzianych prawem form pomocy udzielanej przez Powiat w postaci dotacji celowych udzielonych za pośrednictwem właściwej Gminy.
Dotacja celowa może być udzielona w wysokości do 50% kosztów realizacji zadania.
Łączna pula środków: 30 000,00 zł.
Dotacja celowa może być udzielona na zadanie planowane i musi być wykorzystana do 31 grudnia roku, w którym została udzielona.
Termin składania wniosków: od 2 czerwca 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.
Formy składania wniosków:
• osobiście w sekretariacie lub kancelarii Starostwa (ul. Sprzymierzonych 4 lub ul. 11 Listopada 16d),
• pocztą tradycyjną,
• drogą elektroniczną na adres ePUAP/e-Doręczenia.
Szczegóły naboru oraz załączniki do wniosku dostępne na stronie: Zasady udzielania pomocy finansowej samorządom gminnym z przeznaczeniem dla ochotniczych straży pożarnych działających na terenie powiatu gryfińskiego
Złożenie wniosku poprawnego pod względem formalnym nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji ani jej pełnej kwoty.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Gryfinie: tel. 91 404 50 00 wew. 255